in

SAD SE PITAJU ŠTO SU POD AMERIČKIM SANKCIJAMA, A GODINAMA SU MILIONI ZAVRŠAVALI U NJIHOVIM DŽEPOVIMA: U pandemijskoj godini partijskom glasilu Milorada Dodika dodijeljeno blizu stotinu tendera

Slatka-Tajna.Eu

Novac ATV-u je usmjeravan putem tendera, a prema podacima koji su objavljeni na Portalu javnih nabavki, samo u protekle dvije godine, za vrijeme padnemije, Alternativnoj televiziji je dodijeljeno blizu stotinu ugovora ukupne vrijednosti od preko milion konvertibilnih maraka, koji se tiču medijskog praćenja opština i načelnika, reklama, medijskog predstavljanja javnih preduzeća, čestitki i sl.

[{“img”:”/img/vijesti/2022/01/dodik55.jpg”,”full”:”/img/vijesti/2022/01/dodik55.jpg”,”caption”:””,”bg”:”7e3a3d”},{“img”:”/img/vijesti/2022/01/boris1.jpg”,”full”:”/img/vijesti/2022/01/boris1.jpg”,”caption”:””,”bg”:”89403a”}]

Član Predsjedništva Bosne i Hercegovine i lider Saveza nezavisnih socijaldemokrata (SNSD) Milorad Dodik i njemu omiljena Alternativna televizija (ATV) su pod američkim sankcijama. Dodik je iskoristio ovu televiziju za unaprijeđenje svojih ličnih i političkih ciljeva, te je novac iz javnih preduzeća usmjerio direktno ATV-u za koruptivne svrhe, što je navedeno i u obrazloženju Ministarstva finansija SAD-a.

ATV UGOVORI BEZ JAVNOG NADMETANJA

Novac ATV-u je usmjeravan putem tendera, a prema podacima koji su objavljeni na Portalu javnih nabavki, samo u protekle dvije godine, za vrijeme pandemije, Alternativnoj televiziji je dodijeljeno blizu stotinu ugovora ukupne vrijednosti od preko milion konvertibilnih maraka, koji se tiču medijskog praćenja općina i načelnika, reklama, medijskog predstavljanja javnih preduzeća, čestitki i sl.

“Značajan broj, odnosno čak preko 70 od navedenog broja ugovora je dodijeljeno direktnim sporazumima, izuzećima od zakona i pregovaračkim postupcima – dakle bez ikakve konkurencije i javnog nadmetanja”, kazao je za “Slobodnu Bosnu” Damjan Ožegović iz Transparency International.

Podaci koji su javno dostupni na portalu javnih nabavki pokazuju da je dobar dio kolača za ATV platio Grad Doboj i to po 100.000 hiljada za medijsko praćenje gradonačelnika, predstavnika gradske uprave i praćenje lokalne zajednice u 2020. i 2021. godini. Treba podsjetiti da se upravo na čelu grada nalazi Dodikov kadar, nekadašnji SDS-ovac Boris Jerinić.

alt

(Foto: Portal javnih nabavki)

Da se čuje ono što odgovara samo šefu Dodiku potrudio se i Luka Petrović, generalni sekretar SNSD-a, koji je direktorsku fotelju iskoristio da preko MH ERS sa svojim zavisnim preduzećima pogura rad ATV-a sa preko 100.000 KM.  

alt

(Foto: Portal javnih nabavki)

Klikni na "like" i pridruži nam se na Facebooku







U tenderske majstorije za ‘pod lupu’ nalaze se i Željeznice RS-a koje umjesto da se stide svoje milionske dubioze oni je promovišu izdvajajući 30.000 KM u medijsko predstavljanje. Rad ove televizije debelo je podržavao i bivši gradonačelnik Prijedora Dalibor Pavlović, ali i zakleti SDS-ovac za Sokoca Milovan Bjelica, Vode Srpske, Pošte Srpske, Brčko Distrikt, Agencija za osiguranje Republike Srpske, Lutrija RS-

alt

(Foto: Portal javnih nabavki)

EFEKTI NA DUŽE STAZE

Iz svega toga nameću se logična pitanja, da li će se nastaviti ustaljena praksa i da li će biti zaustavljeno prelijevanje budžetskog novca u privatne džepove? Jedno je sigurno, američke sankcije će imati efekat na duže staže. Međutim, kako Ožegović kaže, sankcije koje SAD i druge vlade izriču ne mogu u početku značajnije uticati na prelijevanje novca države BiH u privatne džepove, jer ove vlade blokiraju imovinu i prava koje se nalaze na njihovoj teritoriji – dok imovina i prava na teritoriji naše države ostaju netaknuta, te u tom smislu ne utiču značajnije na poslovanje subjekata protiv kojih su izrečene sankcije jer oni i dalje mogu neometano da posluju na ovoj teritoriji.

Da sa Amerikancima nema šale, svjestan je Dodik, ali i ATV kojoj je prije nekoliko dana ugašen YouTube kanal. Također postoji mogućnost da će i njihova internet-domena biti blokirana. Ovu informaciju potvrdio je i Milan Šekara, direktor multimedije ATV-a, kazavši da je njihovom hosting provideru stiglo upozorenje da je ovaj medij pod američkim sankcijama i da postoji velika mogućnost da će njihova internet-domena biti blokirana.

PROMJENA VLASNIČKE STRUKTURE

Podsjećamo, da je banjalučka Alternativna televizija ponovo promijenila vlasnika, pa se u sudskom registru kao osnivač, umjesto Prointera, sada vodi njegova sestrinska firma Infinity media. Kompanija Prointer ITSS prošle godine je u potpunosti preuzela vlasništvo nad Alternativnom televizijom.

Prointer je prvo kupio udio u ATV-u od Integra inženjeringa i Grand tradea (kompanije bliske SNSD-u), a zatim postao vlasnik i firme K-2 audiousluge, koja također ima udio u banjalučkoj televiziji. Međutim, ova godina, kako je objavilo Oslobođenje, donosi nove promjene u vlasničkoj strukturi. Prointer je odlučio da u firmu Infinity media prebaci ATV, kao i firmu K-2.

Infinity media je sada vlasnik 80 posto kapitala ATV-a, dok K-2 ima 20 posto. Ujedno je i jedan od vlasnika novoosnovane televizije Una koja je nedavno počela sa radom. Infinity media je kćerka firma grupacije Infinity International Group, u čijem je sastavu i javnosti po tenderima poznati Prointer ITSS.

Ova kompanija se nebrojeno puta dovodila u vezu sa članom Predsjedništva BiH i predsjednikom SNSD-a Miloradom Dodikom i njegovim sinom Igorom.

(E. K)

loading…


Comments

Komentariši

Loading…

0

What do you think?

Obradović pred Turk Telekom: Svi igrači konačno zdravi

TREBA MU NOVA DJEVOJKA: Sha se sveti Tari